حسین اکبر شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بمنظور پایداری جریان گاز مشترکان خانگی مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز، گاز نیروگاه ها و کارخانجات سیمان را از مدار خارج و یا محدود کرده تا پایداری جریان گاز در حوزه مشترکین خانگی برقرار بماند.
وی با بیان اینکه طی محدودیت مصرف برای نیروگاه ها و کارخانه های سیمان از سوخت جایگزین برای انها استفاده می شود، یادآور شد: این محدودیت مصرف منحصر برای نیروگاه ها و کارخانه سیمان استان نیست اما با توجه به سرما و بارش برف در تعدادی از استان های کشور و اولویت برای برقراری جریان گاز خانگی مشترکان، این مهم از سوی مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز برای نیروگاه ها و کارخانه های سیمان کشور انجام می شود.
اکبر اظهار کرد: همچنین در جلسه ای که با رئیسان ادارات شرکت گاز شهرستان های استان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ؛ هماهنگی ها و تمهیدات لازم جهت امادگی برای مشکلات احتمالی ناشی از شرایط جوی پیش رو در حوزه گاز اندیشیده شد.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان؛ هوای سرد و بارشی از اواخر وقت امروز نفوذ تدریجی یافته و طی فردا (پنجشنبه) در منطقه تقویت می شود که بر این اساس وزش باد و بارندگی (شدید / خیلی شدید) در نواحی مختلف استان پیش بینی شده که می تواند در بعضی نقاط بویژه نواحی مرکزی و شرقی استان، منجر به آبگرفتگی و بالاآمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها شود.
طی روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا نیز بین 15 تا 20 درجه سلسیوس کاهش یافته و بارش ها در ارتفاعات، دامنه ها و نواحی کوهپایه ای بصورت برف خواهد بود.
شرکت گاز در گیلان در مجموع اعم از خانگی و غیر خانگی افزون بر یک میلیون و 44 هزار مشترک دارد؛ سه نیروگاه لوشان، سیکل ترکیبی پره سر و نیروگاه گیلان در استان فعال هستند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.