رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب اظهار داشت: لوله گذاری آب‌های سطحی از سال ۱۳۹۳ شروع شده و تاکنون برای این پروژه هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی افزود: در سال ۹۶ و ۹۷ اعتبار دولتی برای ساماندهی رودخانه‌ها صورت نگرفته است و امسال هم دو مبلغ ۱۵ و ۵۰ میلیارد تومانی تخصیص پیدا کرده است که فقط یک بیستم مشکلات این معضل بزرگ را حل می کند.

علوی با تشکر از کمک‌های‌سازمان برنامه و بودجه کشور، آب و فاضلاب که بیشترین سطح همکاری را در یکسال اخیر با شورای شهر رشت داشتند، بیان داشت: ما باید شفاف با مردم سخن بگوییم. کمبود اعتبارات، علت اصلی کندی روند ساماندهی رودخانه های گوهر رود و زرجوب است.   رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: برای ساماندهی رودخانه ها و کاهش آلایندگی شهر رشت به هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند است و این ساماندهی با توان شهر ما محقق نخواهد شد و باید تمامی ارگانها همچون سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری، آب و فاصلاب، سازمان‌های متولی و نمایندگان مجلس با منابعی کلان به کمک ما بیایند.   علوی افزود: این فرآیند مستلزم تعیین منابع مالی است و از طرف دیگر متولی واحدی ندارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.