با رای کمیته انطباق شهرستان نکا،سیدمهدی احمدی در سمت شهردار نکا ابقا شد.

به گزارش ایلنا از نکا، عصر روز چهارشنبه دوم آبان خبری مبنی بر تایید استعفاء سیدمهدی احمدی از سمت شهردار نکا بر روی خروجی خبرگزاری ها و فضاهای مجازی رفت اما کمیته انطباق این شهرستان نکا با تشکیل جلسه فوری و با عدم تایید مصوبه شورای اسلامی شهر نکا، مبنی بر غیرقانونی بودن جلسه شورا بدون حضور شهردار و اطلاع رسانی در این زمینه، شهردار نکا در سمت خود ابقا شد.

 براساس آنچه در آیین نامه تشکیلات شورای اسلامی شهرها آمده است؛ کلیه جلسات شورا باید طبق دعوتنامه و با تعیین دستور قبلی ؛ بصورت کتبی برگزار گردد که این امر از سوی شورای اسلامی شهر نکا در نورد جلسه استعفای شهردار نکا رعایت نشد و کمیته انطباق فرمانداری این مصوبه را خلاف قانون دانست و آن را رد نمود.

شورای اسلامی شهر نکا روز چهارشنبه گذشته بدون هماهنگی های قبلی با اعضاء در جلسه شورا استعفاء یک ماه گذشته شهردار را که قبلا در دستور کار این شورا قرار نگرفته بود ، به یکباره وارد صحن شورا کرد و بدون دلیل و توضیح از شهردار و حضور یکی از اعضاء شورا استعفاء را تایید کردند.

شنیده ها حاکیست استعفای شهردار نکا که یکماه پیش به ریاست شورا داده شد؛  بدون هماهنگی و اطلاع و حتی در غیاب شهردار بوده و یکی از اعضای شورا که در همان زمان برای پیگیری مطالبات شهرداری در سازمان برنامه و بودجه استان حضور داشتند مطرح شده است.

کمیته انطباق شهرستان نکا، ماهیت جلسه استعفای شهردار توسط اعضای شورای اسلامی شهر نکا را دارای مشکل دانسته و مصوبه تائید استعفای شهردار توسط شورای شهر را رد کرده است.

بدین ترتیب با توجه به رد مصوبه شورای شهر توسط کمیته انطباق، سیدمهدی احمدی کماکان به عنوان شهردارنکا در سمت خود باقی می ماند و باید منتظر تصمیم جدید شورا باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.