گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست؛ آیت الله رسول فلاحتی روز سه شنبه در دیدار با اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح بوم گردی به منظور ایجاد فضای اشتغال جدید در استان اجرا می شود و ایجاد اشتغال جدید در استان، نباید موجب بیکاری اشتغال موجود باشد.
امام جمعه رشت با تاکید بر حفظ اشتغال موجود در گیلان بیان کرد: ابتدا مسئولان باید به فکر حفظ و احیای واحدها و شرکت های فعال در استان باشند.
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت گیلان نیز در این دیدار، به احداث نخستین جایگاه پمپ بنزین در سال 1320 در استان اشاره کرد و گفت: اکنون تعداد 123 جایگاه پمپ بنزین در گیلان فعالیت می کنند و 30 جایگاه جدید در حال احداث است.
فرنود عاشوری مصرف بنزین در گیلان را روزانه سه میلیون و 200 هزار لیتر عنوان کرد و افزود: اگر روزانه 9 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین توسط جایگاه های سوخت موجود در استان عرضه شود، این جایگاه ها قابل توجیه اقتصادی هستند.
وی با بیان اینکه جایگاه های عرضه سوخت گیلان با 30 درصد ظرفیت فعالیت می کنند، تصریح کرد: به نظر می رسد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان در صدور جایگاه های سوخت فراتر از نیاز استان عمل کرده است.
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی جایگاه داران عرضه سوخت گیلان یادآور شد: نوع انرژی مصرفی در خودروها در حال تغییر است و به مرور انرژی های پاک جایگزین سوخت های فصیلی می شود.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.