نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خزر بزرگ ترین دریاچه جهان محسوب می شود و نقطه قوت مبادلات بازرگانی ایران با کشورهای حاشیه این دریاست.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اینکه گیلان دروازه ورود تمدن اروپا به ایران محسوب می شود اظهار کرد: خزر راه آبی گیلان به کشورهای حاشیه این دریا است.

وی در ادامه استفاده از توان منابع انسانی در ارتقای عملکرد دستگاه‌ها را از نکته‌های مهم مدیریتی عنوان کرد و افزود: بیشترین بهره وری از سرمایه‌های اندک هنر مدیریتی است و مسئولان باید این امر را در فعالیت های خود لحاظ کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیریت لحظه ای، آنی و قوی در ارتقای عملکرد مدیران حائز اهمیت است، تصریح کرد: وجود اتاق اندیشه ورز در مدیریت همه جانبه و خروج از بحران تاثیرگذار است.

وی به قدمت فعالیت اداره کل بنادر و دریانوردی در بندر انزلی اشاره کرد و گفت: خزر بزرگ ترین دریاچه جهان محسوب می شود و نقطه قوت مبادلات بازرگانی ایران با کشورهای حاشیه این دریا است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان نیز در این دیدار به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه بندر انزلی اشاره کرد و گفت: از توان بخش خصوصی در زمینه عمرانی، انبارداری، سردخانه و … بندر انزلی استفاده می‌کنیم.

حمیدرضا آبایی از فعالیت ۱۰ پست اسکله در بندر انزلی خبر داد و افزود: ۵ پست اسکله در حال احداث است و در آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به شرایط اعمال تحریم ها، بیان کرد: اکنون فعالیت بنادر شمالی مهم تر از بنادر جنوبی است و امکان تهیه و تامین نیازهای کشور از بنادر شمالی وجود دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان به قدمت ۲۰۰ ساله بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: پیاده راه برای استفاده شهروندان و گردشگران در موج شکن غربی بندر انزلی احداث می شود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.