علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان بیمه سلامت ایران در تداوم اجرای طرح های ارزشمند خود سامانه 1666 را برای رفع مشکلات مردم به عنوان پل ارتباطی مستقیم و بی واسطه بین مردم و مسئولان راه اندازی کرده است.
وی اظهار داشت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطه ای از کشور می توانند با سامانه 1666 به صورت رایگان تماس گرفته و از نحوه دریافت خدمات، نحوه ارجاع به بیمارستان ها، چگونگی مراجعات و صدور دفترچه و تمدید آن را به صورت مستقیم با مسئولان ستادی و مدیران استان ها مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان دریافت شکایات، اطلاع از پزشکان یا موسسات تشخیصی درمان طرف قرارداد، اطلاع از وضعیت بیمه، اطلاع از دفاتر و نمایندگی های بیمه سلامت و ارائه مشاوره در حوزه بیمه و درمان را از دیگر خدمات این سامانه ذکرکرد.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: سامانه 1666 پاسخگوی بیمه شدگان صندوق های پنجگانه کارکنان دولت، روستائیان، بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار و ایرانیان است و بر اساس قوانین و مقررات پاسخگوی دارندگان دفترچه های بیمه تامین اجتماعی نیست .
اکبری خاطر نشان کرد: از آغاز راه اندازی سامانه 1666 تاکنون بسیاری از مشکلات مردم (بیمه شدگان صندوق های پنج گانه) در چارچوب قوانین و مقررات رفع شده و موجب جلب رضایت و آرامش آنان شده است.
بر اساس آخرین آمار یک میلیون و 270 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.