گزارش عصر شنبه روابط عمومی فرمانداری رودبار به ایرنا حاکیست؛ اسماعیل میرغضنفری اظهار داشت: با پیگیری های استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در آستانه تحقق یکی از مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان رودبار هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با جابجایی عوارضی امامزاده هاشم که ثمره تلاش ها و پیگیری های زیاد، مستمر و متوالی است امیدواریم رضایتمندی شهروندان فراه شود.
میرغضنفری با بیان اینکه از محل دریافت عوارضی سرمایه گذاری بانک عامل و دیگر مبادی هزینه ای مستهلک می شد اظهار داشت: اقدام و موافقت جابجایی عوارضی رشت - قزوین به سهولت امکان پذیر نبود اما همدلی ها و همراهی های مردم، مسئولان و استدلال های فنی ، اقتصادی و اجتماعی این امر مهم در آستانه تحقق است.
فرماندار رودبار از صبوری، نجابت و پیگیری های اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه و اعضاء شورای تامین در خصوص مشکلات عوارضی امامزاده هاشم قدردانی کرد و گفت: ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی نیز از رودبار توام با عوارضی به ورودی استان گیلان در مسیر قزوین به رشت منتقل تا از ترافیک ایام تعطیلات جلوگیری شود.
آزادراه رشت - قزوین به طول 175 کیلومتر یکی از مسیرهای ارتباطی پرتردد کشور است.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، رحمت آباد، عمارلو و خورگام و هفت شهر رودبار، منجیل، لوشان، رستم آباد، جیرنده، بره سر، توتکابن و 174 روستای دارای سکنه در 67 کیلومتری جنوب مرکز گیلان واقع شده و دروازه ورود به استان از سمت جنوب است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.