رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایش تا اواخر دی ماه هر شب ساعت 20:30 اجرا و در آن، معضلات اجتماعی با زبان طنز و صحنه پردازی زیبا بیان می شود.
شاپور تشرینی افزود: نمایش مومیایی در تله خان، پانزدهمین اثر فرشاد معتمدپور نویسنده و کارگردان آستارایی است و فضای این نمایش بیشتر به گذشته مربوط است.
وی ادامه داد: تله خان نام روستایی در آستاراست و فرشاد معتمدپور، محسن الوانپور، کیومرث کبریان، مهیاربلوایه، بهزاد سوغات زاده، امین مهاجری، آرش عظیمی کهن، مرتضی حبیبی، حسین فهیم پور، مهرداد پیروزان، علیرضا پیرزاده، سامیار اشجعی و صدرا حسینی در آن ایفای نقش می کنند.
تشرینی گفت: تا پایان سال جاری دو کنسرت موسیقی و دو نمایش و برای نخستین بار آئین تجلیل خادمان و خیران فرهنگ و کتاب آستارا در 26 دی ماه با اجرای ویژه برنامه برگزار خواهد شد.
400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ساماندهی شده است.

** 150 میلیون ریال از درآمد شهرداری آستارا به کتابخانه ها اختصاص یافت
رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا از اختصاص 150 میلیون ریال از درآمد سال جاری شهرداری این شهر به کتابخانه های این شهرستان خبر داد.
آرزو عباس زاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نیم درصد درآمد شهرداری در طول سال برابر قانون، به حساب انجمن کتابخانه های عمومی واریز می شود و شهرداری لوندویل امسال 10 میلیون ریال به حساب انجمن کتابخانه علی ابن ابی طالب (ع) این شهر واریز کرده است.
وی ادامه داد: این منابع مالی در امور عمرانی و جاری کتابخانه ها صرف می شود و شهرداری های آستارا و لوندویل از سال گذشته حدود یک میلیارد ریال به کتابخانه ها بدهکار هستند که امیدواریم پرداخت شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و چهار کتابخانه با 2 هزار عضو در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.