مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر استان در محور سیاهکل به دیلمان منطقه لاریخانی 40 خودرو گرفتار در برف را رها و 20 بسته غذایی خشک شامل بیسکویت، خرمای خشک و آب معدنی بین مسافران توزیع کردند.
وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در سه منطقه آری دول، شنبه بازار و اولسبلنگاه ماسال نیز به 300 نفر امدادرسانی کردند، اظهار داشت: در منطقه فومن به ماسوله هم 30 خودرو توسط امدادگران این جمعیت رها سازی شد.
مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با اشاره به سایر ماموریت های این جمعیت برای امدادرسانی طی روز گذشته خاطر نشان کرد: امدادگران به یک مورد تصادف و مصدومیت دو نفر بر اثر برخورد خودرو سواری به دیوار در مسیر بندرانزلی - رضوانشهر منطقه علی آباد امدادرسانی کردند.
وی با بیان این که امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی به یک مصدوم دیگر به دلیل تصادف در محور محور پونل امدادرسانی کردند، بیان داشت: در پی اعلام گم شدن دو نفر (از موتورسوران کراس) در منطقه سنگ رود جیرنده تیم امداد کوهستان صبح امروز (شنبه) به محل اعزام شد.
ولی پور خاطر نشان کرد: همچنین در پی تماس با هلال احمر مبنی بر گیرکردن سه نفر در کلبه در منطقه طولارود تالش به دلیل بارش برف، نیروهای امدادی این جمعیت برای امدادرسانی به محل اعزام شدند.
در زمان حاضر، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.