محسن جعفری روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسانه‌ها در بیان مشکلات مردم و محرومیت زدایی نقش بسزایی دارند و این رسالت باید با قوت ادامه یابد.
وی اشاره به اینکه بیان محرومیت‌ها از طریق رسانه‌ها موضوعی قابل توجه است، تصریح کرد: مشکلات و محرومیت های بسیاری در کشور وجود دارد که در سکوت باقی مانده و تصمیم و راهکاری برای حل آن در نظر گرفته نمی‌شود.
جعفری شغل خبرنگاری را رسالتی بزرگ و خطیر معرفی کرد و گفت: رسانه ها باید تلاش کنند چهره واقعی استان گیلان که را با تمام توانمندی‌ها و مشکلات به درستی منعکس کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: خبرنگاران به عنوان چشم، گوش و زبان مردم می توانند بازوی قدرتمندی برای مسئولان باشند چرا که می توانند کاستی‌ها و مشکلات را با نگاه تیز بین خود مطرح کنند و از این طریق صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.
وی در ادامه به روزهای پایانی چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: داوری نهایی آثار آغاز شده و به زودی نفرات برتر از سوی تیم داوری از مرکز اعلام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، کاریکاتور و گزارش تلویزیونی برگزار شده ، بیان داشت: در مجموع هشت بخش، تعداد دو هزار و 64 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
جعفری با بیان اینکه مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ابوذر گیلان با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان یادآور شد: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، ساعت 10 صبح روز 15 دی ماه 1397 در رشت برگزار می‌شود.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.