مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این مسابقات از روز دهم بمهن ماه سال جاری در شهرستان لاهیجان گیلان آغاز می شود.
فاطمه لطیفی اظهار داشت: بر این اساس ، در این دوره از رقابت ها تیم های الیت کیک بوکسینگ ایران به همراه چند تیم این رشته رزمی از کشورهای حاشیه دریای خزر حضور خواهند یافت و با هم به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: مسابقات بین المللی الیت کیک بوکسینگ ایران همزمان با ایام جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با عنوان جام فجر در شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: طی چند سال اخیر مسابقات بین المللی این سبک رزمی در کشور جمهوری آذربایجان برگزار شد که تیم ایران نیز در آن حضور یافت اما امسال با توجه به درخواست ایران، این مسابقات بین المللی در کشور ما و در استان گیلان برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور بیان کرد: این مسابقات به مدت 2 روز در لاهیجان برگزار که در نهایت به تیم های برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر نیز ، لوح و مدال قهرمانی اهداء خواهد شد.
لطیفی در ادامه خاطرنشان کرد: الیت کیک بوکسینگ یک ورزش ایرانی است که توسط اردشیر داوطلب ابداع شده و هم اینک نیز ، در کشورهای مختلف جهان فعالیت دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.