مازیار غلامی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف ناپایداری در منطقه است بنابراین کاهش ابر پیش بینی می شود ولی از فردا (یکشنبه) بعدازظهر و شب با نفوذ تدریجی سامانه کم فشار و شکل گیری جریانات جنوبی، روند افزایش دما، وزش باد گرم (گاهی شدید - بویژه ارتفاعات و دامنه ها) و در بعضی نقاط جلگه ای طی ساعات صبح و شب پدیده مه تا پایان هفته پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، احتمال مه، گاهی افزایش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط مه، گاهی افزایش ابر، اواخر وقت وزش باد جنوبی(گرم، بویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با 11 درجه مربوط به رودسر و کمینه دمای فردا را با صفر درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز رشت نیز 16 درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان هفت درجه خواهد بود.
وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با نزدیک به 28 میلیمتر مربوط به لاهیجان و پس از آن بندرانزلی با 14.6 میلیمتر بوده است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.