رئیس هیات مشتزنی استان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به موافقت فدراسیون مشتزنی، رقابت های قهرمانی جوانان کشور در گیلان و در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.
امین قاسمی پور افزود: بر این اساس این دوره از رقابت ها ، از ششم دی ماه سال جاری در رشت آغاز شده و زبده ترین مشتزنان رده سنی جوانان از استان های مختلف کشور با هم به رقابت می پردارند.
وی ادامه داد: در رقابت های مشتزنی قهرمانی جوانان کشور حدود 210 مشتزن از سراسر کشور به مدت پنج روز با هم به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات مشخص شود.
رئیس هیات مستزنی استان گیلان خاطرنشان کرد: آخرین میزبانی گیلان در مسابقات جوانان قهرمانی کشور اوایل دهه 70 بود که مسابقات در آستانه اشرفیه برگزار شده بود و پس از حدود 30 سال گیلان دوباره میزبان این مسابقات شد.
قاسمی پور در مورد وضعیت تیم مشتزنی جوانان گیلان نیز بیان کرد: خوشبختانه وضعیت مشتزنان جوان گیلان مناسب است و پس از اینکه تیم مشتزنی نوجوانان این استان برای اولین بار قهرمان کشور شد، امیدواریم که تیم جوانان گیلان نیز بتواند مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
وی اضافه کرد: سال گذشته تیم مشتزنی جوانان گیلان مقام سوم کشور را به خود اختصاص داده بود اما انتظار داریم که در رقابت های امسال با توجه به میزبانی گیلان، بتوانیم مقام قهرمانی کشور را کسب کنیم.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.