شاپور تشرینی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حدود 240 نشریه در گیلات منتشر می شود و با اضافه شدن دو هفته نامه پرواز عقاب به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی فرزاد باعزت، تعداد نشریات آستارا به هفت نشریه افزایش یافت.
وی افزود: آستارا به لحاظ سابقه غنی فرهنگی از موقعیت ممتاز در حوزه مطبوعات برخوردار است و در سال های گذشته تعداد نشریات آن، با واگذاری امتیاز یا چاپ در خارج از شهرستان کم شده است.
وی اظهار کرد: پیام آستارا، آفتاب آستارا، بهار گیلان، آوای آستارا، آستارای فردا و پند کدخدا به عنوان نشریات فعال محلی در قالب هفته نامه، دو هفته نامه و ماهنامه و نمایندگی نشریات استانی پگاه و گیلان امروز در شهرستان آستارا فعال هستند.
تشرینی بیان کرد: رسانه ها منبع مطمئن و قابل استناد برای مردم و مسئولان محسوب می شوند و امیدواریم پرواز عقاب نیز نظیر سایر نشریات فعال، پل ارتباطی مطمئنی برای شناسایی و رفع مشکلات جامعه باشد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و علاوه بر نشریات، دفترهای صداوسیما، خبرگزاری ایرنا و نمایندگان سایر خبرگزاری ها در آن فعال است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.