به گزارش خبرنگار ایرنا ، در رقابت های این هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت، تیم های باشگاه شطرنج نوین رشت ، لوازم خانگی پارس خزر، فروشگاه بزرگ رایی خمام ، شرکت توزیع برق گیلان ، بازرگانی خوشگو بندرانزلی و بانک سپه گیلان حریفان خود را شکست دادند.
بر این اساس و در جریان هفته پنجم این رقابت ها، تیم باشگاه شطرنج نوین رشت با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم هیات شطرنج تالش را شکست داد و تیم شطرنج لوازم خانگی پارس خزر با نتجه سه بر یک هیات شطرنج لنگرود را مغلوب کرد.
همچنین تیم شطرنج فروشگاه بزرگ رایی خمام با نتیجه سه بر یک برابر هیات شطرنج سیاهکل به برتری رسید ، تیم شطرنج توزیع برق گیلان با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم از سد تیم شطرنج اتحاد رشت گذشت و بازی تیم های کانون وکلای دادگستری گیلان با سازمان نظام مهندسی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در سایر بازی های برگزار شده این هفته نیز، تیم شطرنج بازرگانی خوشگو بندرانزلی با نتیجه چهار بر صفر باشگاه شطرنج پیشگام قلعه(ب) را مغلوب کرد، تیم شطرنج بانک سپه گیلان با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم برابر دبیرستان خوارزمی بندرانزلی به برتری رسید و دیدار تیم های باشگاه شطرنج پیشگام قلعه (الف) با باشگاه شطرنج کیش با نتیجه مساوی 2 بر 2 به اتمام رسید.
در رقابت های شطرنج قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان، 16 تیم به صورت دوره ای و متمرکز در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.