به گزارش خبرنگار ایرنا ، در مرحله نهایی این رقابت ها، تیم های بسکتبال جوانان درفک و آرنا از رشت و لاهیجان به صورت دوره ای و متمرکز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها، تیم بسکتبال جوانان درفک رشت با کسب یک پیروزی و یک شکست و تفاضل گل 4+ عنوان قهرمانی استان گیلان را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم بسکتبال جوانان آرنا رشت نیز با یک پیروزی و یک شکست و تفاضل گل 3- در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت و تیم بسکتبال جوانان لاهیجان نیز با یک پیروزی و یک شکست و تفاضل گل 11- عنوان سوم مسابقات جوانان گیلان را کسب کرد.
در بازی های انجام شده از مرحله نهایی ابن رقابت ها نیز، تیم بسکتبال جوانان درفک رشت با نتیجه 58 بر 42 برابر تیم لاهیجان به برتری رسید و تیم بسکتبال جوانان لاهیجان با نتیجه 46 بر 41 تیم آرنا رشت را مغلوب کرد.
اما در آخرین بازی رقابت های بسکتبال لیگ جوانان استان گیلان ، تیم های درفک و آرنا رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم آرنا رشت در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه 55 بر 53 تیم درفک را شکست داد اما تیم درفک به دلیل تفاصل گل بهتر قهرمان این مسابقات شد.
در رقابت های بسکتبال لیگ جوانان استان گیلان ، هشت تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت چهار تیم به مرحله نهایی راه یافتند که به دلیل انصراف تیم صومعه سرا، مرحله نهایی این مسابقات با حضور سه تیم برگزار شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.