به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها، تیم های تکواندو پسران پاس قوامین، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو استان کرمانشاه، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، باشگاه یزدان، هیات تکواندو جنوب‌غرب تهران، هیات تکواندو شهرستان فردیس و هیات تکواندو استان زنجان حضور دارند که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد لاهیجان با هم به رقابت می پردازند.
تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، طی هفته های پنجم تا هفتم با هم به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت تیم های برتر بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو جام آینده سازان کشور مشخص و معرفی شوند.
بر این اساس و در هفته پنجم ، تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه به مصاف پاس قوامین می رود، باشگاه یزدان رو در روی هیات تکواندو استان زنجان قرار می گیرد، تیم هیات تکواندو شهرستان فردیس مقابل تیم لوازم خانگی کن قرار می گیرد و تیم های هیات تکواندو جنوب غرب تهران و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به رقابت می پردازند.
در هفته ششم این مسابقات نیز تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه و هیات تکواندو شهرستان فردیس رو در روی هم قرار می گیرند، تیم باشگاه یزدان به مصاف پاس قوامین می رود، تیم های تکواندو لوازم خانگی کن و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان مقابل هم قرار خواهند گرفت و تیم هیات تکواندو استان زنجان برابر تیم جنوب غرب تهران قرار می گیرد.
در هفته هفتم و پایانی این رقابت ها نیز تیم هیات تکواندو استان کرمانشاه به مصاف باشگاه یزدان می رود، تیم های هیات تکواندو شهرستان فردیس و ذوب آهن اصفهان رو در روی هم قرار می گیرند ، تیم پاس قوامین مقابل هیات تکواندو جنوب غرب تهران صف ارایی می کند و تیم تکواندو لوازم خانگی کن مقابل هیات تکواندو استان زنجان قرار می گیرد.
تا پایان هفته چهارم این مسابقات نیز تیم تکواندو لوازم خانگی کن با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، هیات تکواندو شهرستان فردیس با کسب 9 امتیاز و تفاضل 10 در رده دوم قرار دارد و تیم هیات تکواندو زنجان با کسب 9 امتیاز و تفاضل هشت در جایگاه سوم قرار دارد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.