مدیرعامل هلال احمر استان روز پنجشنبه درباره اجرای طرح زمستانه این جمعیت به خبرنگار ایرنا گفت: طرح زمستانه هلال احمر در 22 پایگاه ثابت و سیار گیلان با حضور نجاتگران آغاز شده و تا 22 اسفندماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه طرح زمستانه جمعیت هلال احمر استان گیلان در 14 پایگاه ثابت، هفت پایگاه موقت و یک پایگاه هوایی به اجرا درآمده، اظهار داشت: یک پایگاه تیم واکنش سریع نیز در اجرای این طرح فعال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: در هریک از پایگاه های هلال احمر استان در اجرای طرح زمستانه پنج نجاتگر به صورت شبانه روز برای ارائه خدمات احتمالی حضور دارند.
وی بیان داشت: 57 دستگاه تجهیزات شامل آمبولانس، ست نجات، خودروی کمک دار، خودروی پشتیبانی و یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز در این طرح فعال است.
رژه خودرویی و نمایشگاه تجهیزات امدادی طرح امداد و نجات زمستانه نیز امروز (پنجشنبه) با مشارکت جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، امداد خودرو و شرکت امدادگران گیل برگزار شد.
در زمان حاضر، بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر استان گیلان همکاری می کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.