به گزارش خبرنگار ایرنا، بهراد زاکری شامگاه دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: نامه ای به بازرسی گیلان ارسال شد تا تکلیف شورا برای کمک به دو تیم سپیدرود و داماش رشت مشخص شود اما در زمان حاضر، هنوز جوابی از سوی این سازمان دریافت نکرده ایم.
وی با بیان اینکه دو باشگاه فوتبال سپیدرود و داماش رشت در ایجاد نشاط اجتماعی و جلوگیری از ناهنجاری ها نقش مهمی دارند، اظهار داشت: ضروریست تا سازمان بازرسی پاسخ شورای اسلامی رشت را برای کمک به موقع به این تیم ها مشخص کند زیرا هر چه زمان بگذرد کمک به این تیم ها، فایده ای نخواهد داشت.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در بخش دیگری از سخنانش در صحن شورا با اشاره به اتفاق به وجود آمده برای یکی از نگهبانان شهرداری رشت و برخورد یک شهروند با او خاطر نشان کرد: این نوع برخوردها زیبنده مردم با فرهنگ این کلانشهر نیست و بروز این اتفاق ها نشان از ضعف در کارکردهای فرهنگی است.
عضو دیگر شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: نامه به بازرسی برای تعیین تکلیف شورا به منظور کمک به دو تیم سپیدرود و داماش دوره زمانی دارد که در این دوره اگر پاسخی دریافت نکنیم، می توانیم موضوع را در صحن شورا بیان و عمل کنیم.
فرهام زاهد درباره موضوع برخورد یک شهروند با نگهبان شهرداری رشت نیز خاطر نشان کرد: واحد حقوقی بایستی این موضوع را پی گیری کند، این کار ربطی به جناح و جریانی ندارد ، احترام به قانون حق همگان است.
اسماعیل حاجی پور یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با اشاره به فعالیت گروه موسیقی در شهرداری بیان داشت: این گروه در ایجاد نشاط اجتماعی نقش مهمی دارند.
وی با بیان اینکه بر اساس نیاز سه نفر به اعضای این گروه اضافه شده ، تصریح کرد: این سه نفر 9 ماه حقوق دریافت نکرده اند که البته تذکر لازم داده شده و لازم است به صورت ویژه این مهم رسیدگی شود.
حاجی پور بیان داشت: با پیگیری های مختلف از سوی شهرداری اعلام شده که به جای سه نفر هفت نفر به این گروه اضافه شده و شهرداری نیز این موضوع را ایراد گرفته، به همین دلیل حقوق این سه نفر پرداخت نشده است.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.