محمود قاسم نژاد عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، افزود: تفکر بلند و متعالی بسیج، ارتباط ناگسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می‌زند زیرا یکپارچگی اعضای گوناگون جامعه، ناشی از یگانگی افکار آنهاست.
وی هفته بسیج را بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی دانست که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته و اضافه کرد: شرکت پرشور اقشار مختلف بسیج در جنگ هشت ساله تحمیلی، نمونه برجسته‌ای از حضور موفق بسیج در صحنه امنیت ملی بوده است.
وی ادامه داد: هم اکنون تفکر بسیج به اندازه‌ای در میان مردم راه یافته که نمایندگان برجسته‌ای در میان توده‌های گوناگون مردم دارد.
فرماندار فومن اظهار داشت: بسیج، مدرسه ای است که معلم و محصل و درسش همگی ایثار، جهاد و خدمت است.
قاسم نژاد از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا نام برد و گفت: بسیج، لشکری است که فرمانده و فرمانبر و میدان رزمش؛ همگی گذشت، فداکاری و اطاعت از خدا و دوری از غیر خداست.
وی ادامه داد: بسیج، درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع آبیاری و تنومند گشت، رشد یافت و به اوج عشقی خدایی رسید.
وی با بیان اینکه بمناسبت هفته بسیج برنامه های متنوعی از سوی اقشار مختلف بسیج و نهاد مقدس بسیج سپاه در فومن انجام می شود ، افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روح بسیجی در آحاد ملت، به ویژه جوانان پرشور و مدافعان عاشق است.
از 29 آبان ماه لغایت 5 آذر ماه 'روز بسیج مستضعفان'، هفته بسیج نامگذاری شده است.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.