به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دخانیات گیلان از هفته یازدهم این مسابقات، عصر چهارشنبه به مصاف شهرداری کلاچای رفت که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود دخانیات گیلان پایان یافت.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان، تیم استقلال رشت با نتیجه یک بر صفر سردارجنگل گوراب زرمیخ را شکست داد و تیم فوتبال شهرداری ماسال نیز با یک گل مغلوب شهرداری رضوانشهر شد.
در سایر دیدارهای برگزار شده این هفته نیز تیم فوتبال شاهین بندرانزلی با نتیجه سه بر صفر همشهری خود تیم شهرداری انزلی را مغلوب کرد و تیم فوتبال مقاومت آستارا با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان جوان رشت به برتری رسید.
اما در پرگل ترین بازی هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های ملوان ب بندرانزلی و هیات فوتبال کوچصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال مقاومت آستارا با انجام 10 مسابقه و کسب 24 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم دخانیات گیلان با کسب 21 امتیاز از 9 بازی دوم است، تیم های سردارجنگل گوراب زرمیخ و شهرداری بندرانزلی نیز با کسب 20 امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 13 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.