گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به ایرنا حاکیست، معاون درمان این دانشگاه گفت: دومین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی به مناطق مرزی ایلام اعزام شد.
اسماعیل نور صالحی افزود: تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان به مدت 12 روز در این منطقه برای خدمات رسانی به زائران حضور می یابند.
وی با بیان اینکه اولین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیست و نهم مهرماه گذشته برای ارائه خدمات درمانی پزشکی به زائران اربعین حسینی به ایلام اعزام شده بود، اظهار کرد: این تیم با یک پزشک عمومی، سه پرستار و یک هوشبری برای همکاری با تیم های درمانی غرب کشور به مدت شش روز در بیمارستان ایلام حضور یافت.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به ایرنا، واحد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات این دانشگاه در اولین همایش ملی آمار در نظام سلامت در بخش غرفه آمار و سلامت حائز رتبه دوم شد.
معرفی فعالیت های برجسته و شاخص دانشگاه، معرفی فعالیت های علمی و تحقیقاتی واحد آمار، تبیین برنامه راهبردی واحد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات، ارائه تجربیات موفق و معرفی سامانه ها و داشبوردهای مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله برنامه های ارائه شده از سوی واحد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در اولین نمایشگاه ملی آمار در حوزه سلامت بود.
اولین همایش ملی استفاده آمار در نظام سلامت اول و دوم آبان ماه در مرکز همایش های رازی (تهران) برگزار شد.
بنا به گزارش دیگری از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک واحد نانوایی متخلف در املش به علت داشتن تخلف بهداشتی و استعمال جوش شیرین در شهرستان پلمپ شد.
این واحد نانوایی علیرغم آموزش های مکرر و بی توجهی به اخطاریه صادره از سوی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هلوسرا، توسط بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان و با همکاری مامور اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان پلمپ شد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.