مدیرکل صندوق بازنشستگی گیلان بیان کرد: وزارت کار فردی با تجربه و ذی‌نفوذ در دولت می‌خواهد.

محسن طاهری با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنا در گیلان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این خبرگزاری در سطح استان و کشور به بیان بخشی از عملکرد این صندوق در گیلان و تشریح روند رای اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز شنبه پرداخت و گفت: با توجه به روح لطیفی که بازنشستگان دارند، صندوق بازنشستگی برنامه‌هایی را برای رفاه این عزیزان طراحی کرده که مهمترین بحث ما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است. 

محسن طاهری افزود: در وهله اول بحث معیشتی بازنشستگان برای صندوق اهمیت ویژه‌ای دارد چراکه بازنشسته اگر نتواند به معیشت و حداقل‌های زندگی خودش برسد باید یقین داشته باشیم تمام مواردی که ما می‌خواهیم انجام دهیم همه به هیچ منتهی می‌شود. 

وی تصریح کرد: به‌نظر بنده با توجه به شناختی که  از محمد شریعتمداری دارم و به‌طور دقیق از  وی در دوران دانش‌آموزی در لنگرود شناخت دارم، در تمام زمینه‌ها به‌عنوان یک استاد اخلاق هستند.

مدیرکل صندوق بازنشستگی گیلان با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ما نیاز به فردی داریم که بتواند در دولت حضور فعال داشته و به شخص رییس‌جمهور نزدیک باشد که شریعتمداری این پتانسیل را دارا هستند. وی رییس ستاد انتخابات حسن روحانی بوده و ارتباط بسیار نزدیک با رییس‌جمهور دارند. مضاف بر اینکه توانایی خوبی دارند. 

وی افزود: با توجه به مشکلات عدیده امروز مجموعه‌های وزارت کار، شریعتمداری می‌تواند بسیاری از مسائلی که ما به‌عنوان مشکل یاد می‌کنیم به‌واسطه تعامل و ارتباطات گسترده برطرف کند.

طاهری بیان داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه بزرگ  است و حدود 11 دستگاه در مجموعه خود دارد که در بحث مسایل اجتماعی خانواده بزرگ حاکمیتی تلقی می‌شود. مهمترین معضلات و مشکلات حال حاضر این مجموعه امورات سازمان بهزیستی است. 

طاهری تصریح کرد: با بنیاد فرزانگان که امورات سالمندی بهزیستی را برعهده دارد ارتباط تنگاتنگی داریم، چراکه در بحث بازنشسته‌ها و سالمندان به‌نفع هر دو سازمان است.

وی افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با سازمان بهزیستی و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی و بانک‌های عاملی مانند بانک توسعه تعاون و بیمه روستاییان و عشایر و همه آنهایی که در مجموعه هستند نیاز به فردی دارند که در شرایط خاص کنونی به آنها کمک نماید که شریعتمداری با توانمندی و قدرت نفوذ در دولت می‌تواند به این مهم جامه عمل بپوشاند.

طاهری با اشاره به مشکلات ایجاده شده تحریمی از سوی کشورهای غربی افزود: رأی مثبت به شریعتمداری بزرگترین کمک به اقشار کم‌درآمد و ضعیف کارگری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.