رئیس تامین اجتماعی اسالم گفت: بیش از ٢٠ درصد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی اسالم را کارگران ساختمانی تشکیل میدهند .

به گزارش ایلنا از اسالم، ناصر عباسی رئیس تامین اجتماعی اسالم با بیان اینکه ٥١٦٩ نفر بیمه شده اصلی و ١١٥٨ مستمری‌بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش این شعبه هستند، گفت: تعداد ٢٣٨٢ کارگر فعال در شرکت‌ها و واحدهای تولیدی صنعتی منطقه در زمره بیمه‌شدگان هستند.

وی همچنین با اشاره به ساختار شغلی و فعالیت چشمگیر اهالی در کارهای ساختمانی اظهار داشت: تعداد ١٠٤٩ نفر یعنی افزون بر ٢٠ درصد بیمه‌شدگان اصلی تحت پوشش را کارگران ساختمانی تشکیل می‌دهند.

رئیس تامین اجتماعی اسالم تعداد مستمری‌بگیران را ١١٥٨ نفر برشمرده و خاطرنشان کرد: ٧٠٧ بازنشسته، ٣٩٥ بازمانده و ٥٦ از کار افتاده درگروه‌های سه‌گانه این قشر از مخاطبان تحت پوشش هستند.

عباسی با اشاره وجود شرکت چوب اسالم و قدمت آن در منطقه اذعان داشت: تامین اجتماعی اسالم از واحدهای با سابقه در استان و در زمره شعب تیپ ٤ کشور است.

وی افزود: در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ٨١ میلیارد ریال تعهدات بلندمدت در قالب انواع مستمری‌ها و بیش از ٨ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری پرداخت شده است.

راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی قبل از مراجعه به شعبه، تعدیل زمان انتظار انجام فرایندها و کاهش میزان مراجعات غیر ضروری از مهمترین اقدامات تشریح شده توسط ریاست شعبه به‌عنوان دستاوردهای شش‌ماهه نخست سال‌جاری بوده است .

شایان ذکر است، کارفرمایان اسالم بیش از ٦٣ میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.