مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی 14 هزار و 360 کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه گاز در نیمه اول سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: این نشت یابی ها در 32 شهر و روستای استان صورت پذیرفته است و معادل 59 درصد کل خطوط گاز در استان است.

 اکبر افزود: این میزان نشت یابی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد افزایش داشته و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به وجود بیش از 574 هزار انشعاب گاز در استان گفت: همکارانم در واحد بازرسی فنی در نیمه اول سال جاری توانستند بیش از 352 هزار انشعاب و علمک و 161 ایستگاه را مورد نشت یابی قرار دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع که در استان بیش از 20 هزار کیلومتر شبکه گاز وجود دارد، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین عزیز تاکید کرد.

 اکبر در پایان بر اهمیت رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید نمود و گفت: اگرچه گاز مایه آرامش و آسایش مردم است ولی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا سهل‌انگاری می تواند زمینه ساز حوادثی ناگوار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.