به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم مس نوین کرمان به برتری دست یابد تا اولین سه امتیاز خود را در این دوره از مسابقات کسب کند.
این دیدار از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در ورزشگاه سردار جنگل رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد.
در جریان این دیدار، تیم فوتبال داماش گیلان در نیمه اول بازی بهتری را نسبت به حریف خود ارائه داد اما هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد اما در نیمه دوم تیم فوتبال داماش با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط بیشتری یافت و در دقیقه 77 علی آل کثیر بازیکن این تیم موفق شد تنها گل این بازی را به ثمر برساند تا تیم داماش برنده این دیدار باشد.
قضاوت این مسابقه را که از گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم برگزار شد، شهاب محمدی با کمک های حسن باجان و سید محمدرضا طبری بر عهده داشتند و احمد آخوندجانی به عنوان داور چهارم و ایرج امین فر نیز به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور داشتند.
تیم فوتبال دماش گیلان با این پیروزی ، از دو بازی خود چهار امتیاز کسب کرد و در مکان پنجم جدول رده بندی گروه اول این دوره از رقابت ها قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 26 تیم حضور دارند که در دو گروه با هم به صورت دوره ای و رفت و برگشت به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم نیز به لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.