رئیس هیات والیبال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: تور جهانی والیبال ساحلی از روز 24 مهر ماه جاری در منطقه آزاد بندرانزلی آغاز می شود که علاوه بر حضور تیم هایی از ایران، تیم های والیبال ساحلی 10 کشور خارجی نیز در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.
محسن خاکزاد افزود: بر این اساس تاکنون 30 تیم والیبال ساحلی از 11 کشور برای حضور در این دوره از رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد ، 10 تیم از ایران و 20 تیم والیال ساحلی نیز از 10 کشور در این مسابقات حضور می یابند.
وی خاطرنشان کرد: روسیه ، سوئد ، لهستان ، ایتالیا ، جمهوری چک ، قزاقستان ، تایلند، اسلونی ، عمان و نروژ تیمهایی هستند که برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی در گیلان اعلام آمادگی کرده اند.
وی بیان کرد: قزاقستان با هشت تیم در این رقابت ها بیشترین تیم های شرکت کننده خارجی در این مسابقات را دارد ، همچنین کشورهای عمان، اسلوونی و تایلند هر کدام با دو تیم، کشورهای جمهوری چک، ایتالیا، نروژ، لهستان، روسیه و سوئد نیز هر کدام با یک تیم در این مسابقات حضور می یابند.
رئیس هیات والیبال استان گیلان خاطرنشان کرد: این مسابقات طبق تقویم فدراسیون جهانی، از روز 24 مهر ماه در منطقه آزاد بندرانزلی به مدت چهار روز برگزار می شود.
خاکزاد اضافه کرد: به طور حتم تا قبل از آغاز تور جهانی والیبال ساحلی ، تعداد کشورهای شرکت کننده در این رویداد مهم ورزشی افزایش خواهد یافت و امیدواریم تمامی تیم های قدرتمند والیبال ساحلی جهان در این مسابقه حضور یابند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.