در پنجاه و پنجمین جلسه شورای‌شهر رشت، نظرات اعضا درباره ایجاد و تجهیز کارگاه ایمنی آتش‌نشانی ویژه کودکان و اختصاص بودجه ایمن‌سازی بازار به این طرح مطرح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد بیان کرد: طرح مذکور در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش در سنین پایه با توجه به نیاز مبرم در این حوزه انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به عدم انجام پروژه بازار و زمان درخواست شده مشاور برای مطالعات تخصیص بودجه پروژه بازار به این طرح امکان‌پذیر است.

اسماعیل حاجی پور بیان کرد: وضعیت ایمنی بازار بحرانی است و بروز حادثه در آن شهر را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو خواهد کرد.

وی ادامه داد: طرح ایمن‌سازی بازار با توجه موقعیت بازار رشت و وضعیت اقتصادی در اولویت قرار داشته باید به آن پرداخته شود.

فرهام زاهد خاطرنشان کرد: طرح آموزشی در حوزه ایمنی ایده‌ای قابل توجه است و پرداختن به آن از ضرورت برخوردار است لیکن تخصیص ردیف بودجه ایمن‌سازی بازار را با توجه به حساسیت موضوع صلاح ندانسته و خواستار تخصیص ردیف بودجه دیگری به این طرح هستیم.

بهراد ذاکری تصریح کرد: با توجه به ضرورت آموزش کودکان در سنین پایه و عدم اجرای طرح ایمن سازی بازار در ماه‌های پیش رو به دلیل عدم تکمیل مطالعات به نظر می‌رسد، بکارگیری این ردیف بودجه برای ایجاد یک مرکز آموزشی ایمنی بلامانع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.