به گزارش ایرنا از رضوانشهر، عسگرحسنی پور در آئین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت واقع در مدرسه شهید بهشتی این شهرستان ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از مردم و نیروهای مسلح کشور گفت: اقدامات تروریستی کور دشمنان ملت و مسئولان کشور ما را متحد و یکپارچه می سازد.
وی بیان کرد: هدف ما در آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان در مسیر الی الله است و این نهاد فرهنگی و تربیتی با تمام توان در راستای تقویت ویژگی های انسانی دانش آموزان همچنین ارتقای توانمندی ها و استعدادهای آنان تلاش می کند.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به نقش خانواده و مدرسه در امرتعلیم و تربیت افزود : خانواده و مدرسه نقش مهمی در امر تعلیم و تربیت دارند و ایجاد بستر های لازم در این دو نهاد برای پیشرفت های علمی فرزندان مان لازم و ضروری است.
حسنی پور افزود: معلمان و دانش آموزان سرمایه های معنوی و علمی کشور هستند و آینده سازان این مملکت محسوب می شوند.
وی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات دولت در زمینه فراهم سازی زیر ساخت های آموزشی نیز گفت: دولت هم در کنار خانواده و مدرسه همه توان خود را بکار گرفته است و در زمینه فراهم سازی بستر های آموزشی و تعلیم و تربیت از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کند.
همچنین در این آئین رئیس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر نیز با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز فصل تعلیم و تربیت افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی فرصت مناسبی برای بیان ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب است که باید در مدارس به طور جدی به آن پرداخته شود.
علی گواهی با بیان اینکه امروز دشمن مسائل دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده است، اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.
وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی اقدامات خوبی در بخش آموزش و پرورش صورت گرفته است بطوریکه در دورترین مناطق این شهرستان شاهد ایجاد مدارس استاندارد هستیم و ماه مهر را در کنار شما دانش آموزان با مهربانی آغاز میکنیم.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت و 10 هزار نفر دانش آموز در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7293 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.