به گزارش خبرنگار ایرنا نادر جهان آرای در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی اظهار داشت: این تعداد دانش آموز در 34 منطقه استان گیلان در پنج هزار و 265 مدرسه و 20 هزار و 70 کلاس، سال تحصیلی 97 - 98 را آغاز خواهند کرد.
وی افزود : البته دانش آموزان پایه اول از 31 شهریورماه سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند و سایر دانش آموزان نیز از اول مهر ماه به مدارس خواهند رفت و امیدواریم که همه دانش آموزان سال تحصیلی خوبی داشته باشند.
جهان آرای ادامه داد: در سال تحصیلی جدید ، پیش دانشگاهی از دوره آموزش رسمی حذف و پایه دوازدهم به مدارس اضافه شده که این امر در ایجاد کلاس های جدید تا حدی مشکل ایجاد می کند اما امیدواریم که خیرین مدرسه ساز همانند گذشته به یاری ما بشتابند و به طور حتم در این زمینه نیز مشکلی به وجود نخواهد آمد.
وی همچنین با تقدیر از مسئولان مدارس گیلان تصریح کرد: مدیران و سایر مسئولان مدارس در این استان در طول تابستان زحمات زیادی کشیدند تا مدارس برای سال تحصیلی جدید آماده شود که از این بابت از آنان تشکر می کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خاتمه سخنانش به ایام سوگواری امام حسین (ع) و قیام عاشورا اشاره و بیان کرد: عاشورا درس های زیادی به ما آموخت که می توان به شهادت در راه خدا، امر به معروف و نهی از منکر ، آزادگی، ایستادگی در برابر ظلم اشاره کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.