محسن آهنی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: چهار واحد عرضه نوشت افزار، هفت واحد عرضه کیف و کفش و 10 واحد عرضه پوشاک، اقلام مورد نیاز دانش آموزان را تا 10 مهرماه با 10 تا 15درصد تخفیف عرضه می کنند.
وی بیان کرد: این واحدها با بنر مشخص شده اند و طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس نیز با هدف تنظیم بازار نوشت افزار و اقلام مورد نیاز دانش آموزان آغاز شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا ادامه داد: این طرح با همکاری 10 بازرس به منظور نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کیف، کتاب، دفتر و پوشاک مدارس اجرا می شود.
آهنی با اشاره به همکاری اداره های آموزش و پرورش، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در این طرح افزود : اجرای این طرح، بستر مناسب تامین کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه مهرماه و زمینه رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی را فراهم می کند.
او بیان کرد: نظارت بر بهای سرویس حمل و نقل مدارس و میزان و نحوه اخذ شهریه در مدارس غیرانتفاعی، با همکاری اداره آموزش و پرورش آستارا در این طرح پیش بینی شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 یا با شماره ثابت 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده و پنج هزار واحد صنفی در آن فعال است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.