علیرضا حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری تعزیه در پیاده راه فرهنگی از دیگر برنامه هاست که در کنار اجرای نمایش های خیابانی به مناسبت ماه محرم برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به برنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای پیشواز از ماه محرم اظهار داشت: این برنامه شامگاه یکشنبه با مشارکت هیات های مذهبی و با برگزاری مداحی و برنامه های مذهبی برگزار شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه در این ایام با هیات ها مشارکت می کنیم، خاطرنشان کرد: با هیات ها در حد توان در زمینه هایی از جمله چاپ بنر و ایستگاه های صلواتی همکاری داریم.
وی برپایی حسینه شهدا در پیاده راه فرهنگی را از دیگر برنامه ها ذکر و اضافه کرد: این حسینه در تاسوعا و عاشورا با مشارکت هیات های مذهبی برای برگزاری نماز و میزبانی از این هیات ها برپا می شود.
به گفته حسنی ، سوگواره عاشورایی، برپایی تکیه هنرمندان و هیات شورا و شهرداری یک روز قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم است.
وی یادآور شد: تماشاخانه روباز سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در این ایام با رویکرد مذهبی به اجرای برنامه ها اقدام می کند.
فردا (سه شنبه) اولین روز ماه محرم است.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.