به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد اصغری‌مهرآبادی روز یکشنبه در مراسم افتتاح یک‌هزار و 88 واحد مسکن مهر گیلان در بخش رستم آباد رودبار با بیان این مطلب افزود: 280 هزار واحد مسکن مهر نیز آماده است که برای تحویل آنها نیاز به اعتبار داریم.
وی با اشاره به وجود مشکلاتی در طرح مسکن مهر ادامه داد: این طرح برای مردم، ارزشمند است و به همین دلیل؛ رئیس جمهوری نیز از همان ابتدای دولت یازدهم بر تکمیل این پروژه ها تاکید کرد و با وجود تنگناهای مالی، اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.
اصغری مهرآبادی تکمیل این پروژه ها را مطابق انتظار ندانست و اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه نیازمند 11 هزار و 500 میلیارد تومان جهت انجام کارهای زیربنایی، روبنایی و محوطه سازی با قیمت سال 96 هستیم.
وی با یادآوری اینکه سال گذشته مقرر شد یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای تحویل یکصد هزار واحد اختصاص یابد، گفت: امسال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این برنامه را برای تحویل یکصد و 50 هزار واحد افزایش داده و در حال حاضر نزدیک به 280 هزار واحد که کار ساخت آنها تمام شده، آماده داریم اما کارهایی مانند آماده کردن آب و برق، باقی مانده و بدلیل کمبود اعتبار، امکان تحویل این پروژه ها را نداریم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با ابراز رضایت از همکاری بانک های عامل گفت: با کمک بانک های عامل توانستیم در مناطق شهری 2 میلیون واحد و در مناطق روستایی 420 هزار واحد را به اتمام برسانیم و از بانک ها می خواهیم برای ادامه کار ، همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشند تا مردم از این پروژه ها منتفع شوند.
امروز یک هزار و 88 واحد مسکن مهر استان گیلان بصورت نمادین در رستم آباد از توابع شهرستان رودبار افتتاح شد. از مجموع واحدها ، 88 واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر رستم آباد بوده است.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.