حمزه عشوری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست متخلفان را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی صومعه سرا معرفی کرده اند.
وی از کشاورزان خواست برای حفظ مواد آلی خاک، از آتش زدن بقایای ساقه، کاه و کلش شالی برنج در شالیزارها خودداری کنند و افزود: این اقدام منجر به آلودگی هوا و تهدید بهداشت عمومی می شود که جرم است.

** پذیرش افزون بر سه هزار نفر در ستاد اسکان صومعه سرا
مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: از 25 خردادماه امسال تاکنون سه هزار و یکصد و یک نفر میهمان در قالب ۸۶۲ خانوار در ستاد اسکان شهرستان پذیرش شده اند.
مهرداد فیض بخش افزود: در تعطیلات تابستانی امسال تعداد سه آموزشگاه در قالب 33 کلاس در سه گروه «ویژه ،الف وب » به منظور خدمت رسانی به میهمانان تابستانی مهیا شد که فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان تابستانی تا فردا ( 16 شهریورماه) ادامه دارد.
وی اضافه کرد: بیش از ۲۵ نیروی ستاد پشتیبانی اسکان مسافران در اداره آموزش و پرورش صومعه سرا خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران را انجام داده اند.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.