مدیر آموزش و پرورش آستارا روز چهارشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در ساختمان قدیمی این اداره به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه حدود سه هزار عدد نوشت افزار تولید داخل از قبیل کیف، دفتر، خودکار و نوشت افزار با حدود 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار عرضه می شود.
سجاد موسوی افزود: این نمایشگاه تا اول مهرماه هر صبح و عصر دایر است و به خانواده ها توصیه می شود برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی از آن بازدید و در صورت نیاز خریداری کنند.
وی بیان کرد: در داخل کشور نوشت افزارهای باکیفیت و حاوی پیام های انقلابی، اسلامی و تمدن ایرانی تولید می شود که دست کمی از مشابه خارجی ندارند و از تصاویر قهرمانان شاهنامه و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در آنها استفاده شده است.
وی ادامه داد: برای گسترش فرهنگ ملی در دنیا به مدل سازی و معرفی قهرمانان ایرانی نیاز داریم و در این راستا باید از تولیدکنندگان حمایت شود.
مدیر آموزش و پرورش آستارا نقش رسانه های جمعی را در فرهنگ سازی استفاده از کالاهای فرهنگی داخلی، مهم ارزیابی کرد و همکاری آنها را خواستار شد.
بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سال تحصیلی جدید در این شهرستان، با حضور 16 هزار دانش آموز در مدارس آغاز خواهد شد.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.