مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 149 نفر از آسیب دیدگان حوادث جاده ای و 35 نفر از حوادث دریایی، کوهستان و شهری در این مدت از خدمات جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شده اند.
وی با بیان اینکه 49 نفر توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر استان گیلان به مراکز درمانی منتقل شده اند، اظهار داشت: 65 تیم عملیاتی به این حادثه دیدگان طی یک هفته گذشته امدادرسانی کردند.
ولی پور خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان در 16 شعبه، 14 پایگاه ثابت و هشت پست موقت جاده ای ، چهار پایگاه کوهستان ، 18 طرح ساحلی و یک پایگاه امداد هوایی و سه تیم واکنش سریع در مرکز استان و با استقرار بالگرد این خدمات را ارائه داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه 197 نجاتگر با 57 آمبولانس در عملیات های امدادی طی یک هفته گذشته حضور داشتند، تصریح کرد: درصد زیادی از وقوع حوادث از طریق تماس با تلفن 112 ندای امداد است که نجاتگران بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و خدمات لازم را ارائه کردند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.