مهدی ولی پور عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر تیم بالگرد هلال احمر گیلان، 42 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب چهار تیم از شهرستان های لنگرود، رودسر، املش، تالش و یک تیم واکنش سریع برای امدادرسانی و جستجوی مفقودان احتمالی در منطقه حضور دارند.
وی با بیان اینکه سه تیم از امدادگران جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند، اظهار کرد: تیم سگ های جستجو نیز در آمادگی کامل به سر می برند اما در زمان حاضر نیازی به حضور این تیم در منطقه نیست.
عصر روز گذشته (جمعه) رگبار شدید به مدت 20 دقیقه موجب بوجود آمدن سیلاب و آب شستگی 800 متر از راه اصلی روستایی کاکرود از توابع رودسر و قطع ارتباط 60 روستا شد . بدنبال این باران شدید، سیلاب علاوه بر راه ، چهار خانه روستایی و چندین خودرو واقع در بستر رودخانه را با خود برد.
53 پایگاه جمعیت هلال احمر استان گیلان در تعطیلات عید سعید فطر به صورت ویژه برای خدمات رسانی احتمالی به هم استانی ها و مسافران آماده است.
امدادگران و کارکنان جمعیت هلال احمر با استقرار در 53 پایگاه جاده ای، کوهستان و دریایی در تعطیلات عید سعید فطر با تمام توان و تجهیزات آماده ارائه خدمات هستند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت ، حمایت ، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.