به گزارش خبرنگار ایرنا ، پائولو سرجیو بنتو بریتو پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و صنعت نفت آبادان در رشت اظهار داشت: ما در بازی برابر سپیدرود به دنبال پیروزی بودیم اما در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم.
وی افزود: البته در جریان این مسابقه ، گاهی اوقات بسیار خوب بودیم اما در مواقعی نیز بازیکنان ما بسیار بد و ضعیف ظاهر می شدند که این امر کار ما را مشکل می کرد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: در این دیدار با بدشانسی نیز مواجه شدیم چون سه فرصت مناسب گلزنی و تک به تک به دست آوردیم اما بازیکنان نتوانستند از این فرصت ها سود ببرند.
سرجیو بنتو بریتو خاطرنشان کرد: اگر یکی از این سه فرصت مناسب ما به گل تبدیل می شد، به طور حتم برنده بازی بودیم و می توانستیم هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم اما در نهایت به خواسته خود نرسیدیم.
وی اضافه کرد: البته سپیدرود نیز بسیار خوب بازی کرد و این تیم فرصت هایی داشت چون به هر حال میزبان بود و از حضور تماشاگرانش بهره می برد و بازی با این تیم در رشت و در زمین چمن مصنوعی مشکل است.
وی در مورد آخرین وضعیت شهاب گردان نیز گفت: وضعیت دروازه بان ما در این بازی که دچار آسیب دیدگی شد، هنوز مشخص نیست و فردا باید پزشکان نظر خود را در این مورد اعلام کنند اما امیدواریم که آسیب دیدگی گردان مهم نباشد.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان عصر امروز در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در یک گروه در حال برگزاری است، صنعت نفت آبادان با چهار امتیاز در رتبه چهاردهم و سپیدرود رشت با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.