به گزارش خبرنگار ایرنا اعضای کاروان آستاراگردی غروب سه شنبه از مرحله نخست طرح پارک جنگلی بی بی یانلو، سد لاستیکی در حال اجرا، راه آهن بین المللی و بارانداز آن، تفرجگاه تالاب استیل، اکوپارک حیات وحش و شناگاه ساحل سفیر امید آستارا بازدید کرده و از نزدیک با کارهای انجام شده برای توسعه و عمران این شهرستان آشنا شدند.
فرماندار آستارا در بازدید از این طرح ها گفت: هدف از برگزاری آستاراگردی مسئولان و نخبگان، آشنایی آنها با حجم عملیات عمرانی انجام شده و در حال اجرا در این شهرستان و بازتاب آن به مردم است.
یونس رنجکش افزود: آستارا به کارگاه عمرانی بزرگی تبدیل شده و در نقاط مختلف این شهرستان، طرح های عمرانی و عام المنفعه در حال اجراست و مردم باید از طریق شخصیت های تاثیرگذار و رسانه ها در جریان کارها و خدمات دولت تدبیر و امید قرار گیرند.
سامان ساسانیان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار آستارا نیز در این بازدید ها اطلاع رسانی به مردم از گام های بلند دولت برای آبادانی بیشتر این شهرستان را ضروری دانست و بازدیدکنندگان را به توجه در اقدامات دولت و اعتبارات هزینه شده برای پیشرفت آستارا فراخواند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان آستارا نیز از همدلی و همراهی اعضای این نهاد مدنی با فرمانداری و سایر دستگاه های اداری این شهرستان برای دستیابی به توسعه و عمران لازم خبر داد.
پاشا سماپور گفت: مردم به کارهای انجام شده و به خصوص به طرح های گردشگری، علاقه نشان می دهند و حاشیه سازی ها نباید انگیزه مسئولان را در اجرای برنامه های گردشگری و اقتصادی کاهش دهد.
جواد معیتی شهردار آستارا نیز در این بازدید ها، پشتیبانی فرمانداری را در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی و گردشگری شهرداری موثر دانست و ساخت تله کابین از کوهستان آسپیناس تا ساحل خزر را از برنامه های آینده شهرداری اعلام کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مرکز آن، با جاذبه های گردشگری و اقتصادی متعدد یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.