به گزارش خبرنگار ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان درشرق استان گلستان، اظهارداشت: با وجود عمر کوتاه اورژانس های اجتماعی اما نقش این واحدها در چند سال اخیر در کنترل و مهار آسیب های اجتماعی بی بدیل بوده است.
وی اضافه کرد: اورژانس های اجتماعی با اقدامات خوب، به هنگام و تخصصی خود در کنترل بسیاری از بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی موثر عمل کرده اند.
محسنی بندپی گفت: از تکالیف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور که حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی را نیز به همراه دارد، توسعه کمی و کیفی اورژانس های اجتماعی است.
وی تصریح کرد: براین اساس، توسعه و گسترش اورژانس های اجتماعی با استفاده از نیروهای تخصصی علوم اجتماعی، روانشناسی و مددکاری اجتماعی برای اثربخشی بیشتر مورد توجه این وزارتخانه قرار دارد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به اورژانس اجتماعی شهرستان رامیان ،گفت: تاکنون 350 اورژانس اجتماعی درراستای رویکرد دولت در کنترل، مهار و کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا اورژانس اجتماعی شهرستان 85 هزار نفری رامیان در زمینی به مساحت 270 مترمربع با هزینه چهار میلیارد ریال از محل مشارکت های مردمی احداث شده است.
/9433/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.