به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سرزعیم عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان در شرق استان گلستان افزود: کشور در شرایط حساسی به سر می برد و برای برون رفت از آن، باید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی و با تقویت نقاط قوت و رفع ضعف ها دشمن را مجبور به عقب نشینی نماییم.
وی با بیان اینکه اقتصادهای بزرگ به سختی دچار تزلزل می شوند، افزود: مناسبات و مراودات چند صد ساله ایران با کشورهای منطقه باعث شده تا تحریم های سخت آمریکا نیز نتواند موفق به گسستن این مناسبات شود.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همکاری کشورهای همسایه به دلیل قدرت ایستادگی ایران در مقابل استکبار جهانی و همچنین بهره جستن از راه های مختلف برای دور زدن تحریم ها باعث شده تا نظام درمقابل زیاده خواهی های دشمن های انقلاب سرخم نکند.
سرزعیم با اشاره به راه های تنفسی ایران در مقابل تحریم ها بیان کرد: ایرانی های مقیم خارج از کشور در برهه های حساس زمانی بازوان قدرتمندی هستند که با استفاده از پتانسیل آنها قفل تحریم ها را شکسته ایم.
وی درخصوص وظیفه مردم در راستای کمک به کشور در زمان تحریم تصریح کرد: همگی باید در این برهه زمانی تلاش کنیم مقاومت کشور را در مقابل تهدیدات بالا ببریم.
وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد نظیر استفاده از آب، برق و گاز، مصرف شهروندان ایرانی بیش از میانگین جهانی است و اگر می توانستیم مصرف را کم کرده و صادرات مولدهای انرژی را بیشتر می کردیم سودآوری کشور بالا رفته و اعتبارات قابل بیشتری برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف در اختیار می داشتیم.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد: دولت و دیگر ارکان حکومت، نخبگان و مردم بایستی مسیر سخت جراحی اقتصادی کشور را با همدلی و همگامی طی کنند و با تحمل شرایط سخت گذار، آینده ای روشن را رقم بزنند.
به گزارش ایرنا، با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یئت همراه با حضور در شهرستان رامیان در شرق استان گلستان سیصد و پنجاهمین اورژانس اجتماعی کشور را افتتاح کرد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.