به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر مرد و زن به قضاوت عصام السیابی ازعمان به عنوان سرداور به همراه قاسم الحمویی از سوریه و طه الحاشدی از یمن به ترتیب به عنوان داور اول و دوم برگزار شد، تیم ایران با نتیجه 90 بر 25 حریف خود را شکست داد.
تیم ایران در این بازی در هر چهار کوارتر به ترتیب با نتایج 29 بر 6، 18 بر 10، 16 بر 7 و 27 بر 2 توانست حریف نه چندان قوی خود را مغلوب کند.
علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران برای این دیدار در ترکیب اولیه خود، رضا نظری کیا، عمران طالب زاده، امیرشایان حصاری(کاپیتان)، علیرضا فراهانی، پارسا فلاح را قرار داد.
هیثم الطلب سرمربی اردن نیز در ترکیب اولیه تیم خود، کریم مهد یونس شعبان، قسان حسین کاظم الکرد(کاپیتان)، موسب ناجی محمد اواد، عمر سامر جرج هنانیا و سند سعدین محمود سمرا را به میدان فرستاد.
امیرشایان حصاری کاپیتان تیم ایران در این بازی با 20 امتیاز، 4 ریباند، 2 پاس گل، 5 توپ ربایی و تاثیرگذاری 25 چهره برجسته میدان بود.
در دومین بازی امروز تیم های لبنان و سوریه به مصاف هم رفته اند.
تیم ملی کشور ما هم اینک با 2 پیروزی در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.
در رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا که از روز شنبه در گرگان آغاز شد، تیم های پنج کشور حضور دارند، این مسابقات تا روز چهارشنبه ادامه دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.