سیدرسول حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ظرفیت اشتغال شهرستان در سال 97 بیش از 2700 نفر تعیین شده و از همین رو رونق تولید، ایجاد و تثبیت اشتغال مهم ترین برنامه شهرستان است.
وی افزود: با تلاش جهادی توانستیم در زمینه ایجاد اشتغال که برنامه اصلی دولت می باشد رتبه اول اشتغال روستایی در سطح استان گلستان را با ایجاد 137 شغل در چهار ماه نخست امسال با اعطای 21 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات به دست آوریم.
فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: این حرکت نوید آن را می دهد که اگر همین رویه را ادامه دهیم در اشتغال شهری هم می توانیم رتبه اول استان را کسب کنیم.
وی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، روسای ادارات بعد از ثبت نام فعالان و کارآفرینان در سامانه کارا و تشکیل پرونده، روند کار را تا پرداخت تسهیلات و انجام نهایی امور پیگیری نموده و چنانچه مشکلی باشد برای رفع آن از مجاری قانونی تلاش خواهند کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر با اشاره به وظیفه مدیران بانک ها خاطرنشان کرد: به مدیران بانک ها این تذکر را ابلاغ کرده ایم که باید پرداخت تسهیلات هدفمند باشد و منجر به تولید و اشتغال شده و با نظارت بر تسهیلات اعطایی از هزینه کرد وام ها در جای دیگر جلوگیری شود.
شهرستان 85 هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان قراردارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.