به گزارش خبرنگار ایرنا در اولین دیدار این مرحله که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان درحال برگزاری است، دو تیم هم استانی پتروشیمی بهشهر و شهر بی نقطه ساری به مصاف هم رفتند که جدال آنان در پایان 10 مسابقه به تساوی 5 بر 5 ختم شد، اما تیم پتروشیمی به دلیل امتیاز مثبت بیشتر فینالیست شد.
بهشهری ها در این مسابقه 23 امتیاز و کشتی گیران شهر بی نقطه ساری 18 امتیاز کسب کردند.
محمدباقر یخکشی، فرزاد عموزاد، احمد بذری، سینا غلامی و حامد طالبی زرین کمر کشتی گیران تیم پتروشیمی بهشهر در این دیدار به پیروزی رسیدند و حمید خلیلی، شایان حمزه، همت کریمی ، ایمان رحمانی زاده و امیررضا امیری برای تیم شهر بی نقطه پیروزی کسب کردند.
در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی که بین دو تیم هم استانی هیات کشتی بندرگز و راه و شهرسازی گلستان برگزار شد، راه و شهرسازی با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید و حریف پتروشیمی بهشهر در دیدار نهایی شد.
حمید طهماسبی‌زاده، مرتضی غیاثی، حمیدرضا سرگو، مسعود کمروند، مجتبی اصغری، رضا بیات و سید احمد موسوی پیروزی را برای تیم راه وشهرسازی گلستان به ارمغان آوردند.
در وزن 97 کیلوگرم تیم هیات کشتی بندرگز کشتی گیر نداشت و داوران دست علی شعبانی را بدون برگزاری مسابقه بالا بردند.
دانیال حجتی، مسعود مددی هم کشتی گیران پیروزی تیم هیات کشتی بندرگز بودند.
عصر امروز و از ساعت 17 ابتدا تیم های هیات کشتی بندرگز و شهر بی نقطه ساری دیدار رده بندی را برگزار می کنند و سپس تیم های پتروشیمی بهشهر و راه و شهرسازی گلستان در فینال به مصاف هم می روند.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.