به گزارش خبرنگار ایرنا در این رقابت ها که از صبح شنبه با حضور 106 ورزشکار از 20 استان و در 6 وزن آغاز شد، تیم های البرز و مرکزی بعد از مازندران 67 امتیازی به ترتیب با کسب 65 و 60 امتیاز در مکان های دوم و سوم جدول تیمی قرار گرفتند.
در بخش انفرادی رقابت های کشتی آلیش زنان کشور هم نتایج زیر به دست آمد:
در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی از مازندران با برتری در برابر حریفان خود به مقام نخست دست یافت و مریم طاهرپسند از البرز دوم شد.
در این وزن فصیحه سادات رادمنش از تهران و یگانه غریب گشته از یزد مشترکا سوم شدند.
در وزن 60 کیلوگرم زهرا محمودی و شیما عالی محمدی به ترتیب از مرکزی و خوزستان عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند و عنوان سوم مشترک نیز به فاطمه بیرانوند از همدان و رقیه محمودآبادی از خراسان رضوی تعلق گرفت.
در وزن 65 کیلوگرم نوشین تقی لو از زنجان و نگار خاکزار از یزد اول و دوم شدند و محدثه سبحانیان از خراسان رضوی به همراه لیلا سالاروند از مرکزی عنوان سوم مشترک را کسب کردند.
در وزن 70 کیلوگرم زهرا مجدی از تهران اول و سحر غنی زاده از مازندران دوم شدند همچنین الهام کوچک زاده از خوزستان و زهرا رهنما از خراسان رضوی مشترکا بر سکوی سوم تکیه زدند.
در وزن 75 کیلوگرم آسیه شجاعی و مریم احمدی به ترتیب از خراسان شمالی و فارس مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و سارا علیپور همراه سوسن سلیمان آبادی از تهران و کرمانشاه به مقام سوم مشترک رسیدند.
در وزن 75+ کیلوگرم کژال کاوه تبار از البرز قهرمان شد، سعیده رحیمی به مقام دوم رسید و رقیه صفری از قم به همراه زهرا نوراللهی از اصفهان مشترکا جایگاه سومی را از آن خود کردند.
همچنین تیم های یزد، خراسان رضوی، کرمانشاه، تهران، خوزستان، فارس و اصفهان به ترتیب با 59، 57، 57، 55، 41، 40 و 37 امتیاز در مکان های چهارم تا دهم جدول رده بندی تیمی قرار گرفتند.
تیم های گلستان الف و ب که میزبان این رقابت ها بودند نتوانستند مقام تیمی این رقابت ها را به خود اختصاص دهند.
در رقابت های کشتی آلیش زنان قهرمانی کشور در اوزان، 55، 60، 65، 70، 75 و 75+ کیلوگرم به ترتیب 18، 20، 19، 15، 16 و 18 کشتی گیر از 20 استان در قالب 22 تیم حضور داشتند.
زنان آلیش کار گلستان در تیم الف با 6 کشتی گیر و در تیم ب با 4 ورزشکار حضور داشتند که مطهره میر و آیدا ولی زاده از گلستان الف و ب در وزن 55 به ترتیب پنجم و نهم شدند و اعظم خندان به همراه فاطمه کمانگری هر دو از گلستان الف در اوزان 65 و 75 کیلوگرم عناوینی بهتر از هشتم و پنجم را به دست نیاوردند.
رقابت های کشتی آلیش قهرمانی کشور در بخش مردان نیز پنجشنبه گذشته با حضور 88 کشتی گیر از 17 استان در 6 دور و با انجام 106 کشتی در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار شد که در پایان گلستان الف بعنوان قهرمانی رسید و تیم های مازندران و گلستان ب به ترتیب دوم و سوم شدند.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.