به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم آغاز عملیات اجرایی دبستان دخترانه نیایش این روستا که روز چهارشنبه برگزار شد، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: این واحد آموزش با زیربنای 190 مترمربع و با هزینه دو میلیارد ریال درقالب افزایش کلاس های درس به دبستان فعلی این روستا احداث می شود.
فرج الله رزاقی افزود: مبلغ یک میلیارد ریال از هزینه ساخت این واحد آموزشی توسط یکی از خیرین روستای آق قایه به نام 'آنه گل اللهیاری'و بقیه نیز از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان تامین می شود.
وی با قدردانی از خیر مشارکت کننده در احداث این واحد آموزشی اضافه کرد: درحال حاضر 26 پروژه مدرسه سازی با تعهد و مشارکت خیرین، بانک ها و برخی نهادها و بنیادهای کشور در دستور کار قرار دارد که تا پایان امسال تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.
رزاقی، کمک به مدرسه سازی را امری با ارزش و از سرمایه های معنوی برای فرد مشارکت کننده دانست و تصریح کرد: مشارکت در مدرسه سازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مردم، نشان از ایمان و اعتقاد راسخ و بالای خیرین در این راه خداپسندانه است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که معاون عمرانی فرماندار ویژه گنبد و مسئول مشارکت های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان هم حضور داشتند، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گنبد و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان در سخنان جداگانه ای از تلاش های خیرین در امر مدرسه سازی قدردانی کردند.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان حدود 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.