حنیفه عصمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حکم سردار آزمون به عنوان سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر توسط فرماندار ویژه گنبدکاووس صادر و به او ابلاغ شد.
وی گفت: با این ابلاغ، از این پس سردار آزمون در هر محفل و مراسمی اعم از ورزشی، هنری یا فرهنگی که حضور یابد، می تواند دقایقی در خصوص مضرات سوء مصرف مواد مخدر برای حاضرین صحبت کند.
عصمتی با اشاره به رویکرد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر برای اجتماعی کردن امر مبارزه و پیشگیری از این بلای خانمانسوز، اضافه کرد: براین اساس استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله هنرمندان و ورزشکاران برای انجام اقدامات فرهنگی بسیار موثر است.
وی تصریح کرد: انجام فعالیت های آموزشی و فرهنگی از اولویت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس در جامعه و بالاخص نسل جوان است.
به گزارش ایرنا، در حکم سردار آزمون به عنوان سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و صیانت از بهبود یافتگان که از سوی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس صادر شده، آمده است: سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بویژه امر مهم مبارزه با موادمخدر مدیون ایثارگری، فداکاری و جانفشانی دریادلانی است که مجدانه از مقام والای انسانی و این مرز و بوم پاسداری می نمایند.
عبدالقدیر کریمی در این حکم خطاب به آزمون گفته است: نظر به شایستگی ها و نقش تاثیرگذاری جنابعالی بر جامعه و بویژه جوانان و خانواده ها، شما را به عنوان سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و صیانت از بهبهود یافتگان انتخاب می کنم.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس در این حکم ابراز امیدواری کرده است که با توجه به موضوع آسیب های اجتماعی اعتیاد، قدم های موثری در راستای اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر برداشته و اقدامات ماندگاری را در کارنامه خود ثبت نمایید.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و زادگاه سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.