به گزارش خبرنگار ایرنا سید مناف هاشمی عصر پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در گرگان اظهارداشت: تیم های نظارتی متشکل از کارشناسان وزارت اطلاعات؛ سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگانی از استانداری گلستان پرداخت تسهیلات در حوزه‌های اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و عایری را رصد می کنند.
استاندار گلستان همچنین خطاب به یکی از نمایندگان مجلس که به موضوع سهم خواهی برخی از ادارات از سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال اشاره کرده بود، افزود: هرگز نباید در این خصوص کلی گویی کرد و اگر مشکلی است باید طرح و برخورد قانونی شود.
وی اضافه کرد: در دو یا سه نهاد احساس کردیم که مسایلی وجود دارد که بدون درنگ و البته بی سر و صدا مدیران را برکنار کردیم.
هاشمی ادامه داد: اگرکوچکترین مستند قانونی در این موضوع ارائه شود به جد با متخلفان برخورد می شود.
وی در ادامه از تشکیل4 قرارگاه در 4 بانک استان خبر داد و گفت: میزان پرداختی در این بانک ها را از ده درصد با فشارهای خودمان به بیست و یک درصد رساندیم.
به گفته هاشمی، برخی آئین نامه ها و دستورالعمل ها باعث کند شدن رویه پرداخت ها می شود که باید اصلاح گردد.
وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی تحرک خوبی در استان شکل گرفته و مدیران تلاش دارند و آمارها رتبه های برتر کشور را در رفع موانع تولید، اشتغال، حضور سرمایه‌گذاران و جذب آنها نشان می‌دهد.
استاندار گلستان درخصوص پتروشیمی استان نیز بیان داشت: سرمایه‌گذارانی ورود کردند و وزیر کشور هم قول پیگیری داده است، امیدواریم در دولت این پروژه به صورت ویژه مورد پیگیری قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه برقی کردن راه‌آهن اینچه برون- گرمسار نیز از 11 تیرماه آغاز می‌شود، گفت: راه آهن گرگان - مشهد آرزوی دیرینه مردم بوده و مصوبه رئیس جمهور در سفر به این استان است و اینک قرارداد با چینی‌ها در قالب فاینانس به جاهای خوبی رسیده و امیدواریم زمینه اجرایی شدن پیدا کند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.