به گزارش خبرنگار ایرنا سید مناف هاشمی روز سه شنبه درهمایش پرچمداران تبلیغ در گرگان اظهار کرد: مشارکت در صرفه جویی آب، بهره مندی از تولیدات داخلی، مشارکت در مسائل سیاسی و بین المللی، حمایت از دولت و نظام و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله مسایلی است که مبلغان می توانند در آن تاثیرگذار باشند.
وی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای داخلی اشاره کرد و گفت: رهبری با تیزبینی شعار حمایت از کالای داخلی را طرح کردند تا زمینه رونق تولید و افزایش اشتغال فراهم شود.
استاندار به وحدت مردم گلستان اشاره کرد و گفت: اقوام ومذاهب مختلف ساکن این خطه در توسعه استان مشارکت جدی داشته و باید این تلاش ها با بهره مندی از ظرفیت علما و روحانیان افزایش یابد.
وی همچنین بر اقدام عملی سازنده در راستای توسعه تجارت استان با کشورهای همسایه تاکید کرد.
به گزارش ایرنا نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی به جایگاه ویژه علما و روحانیان در هدایت جامعه اشاره کرد و گفت: مردم هرگز نقش این قشر را فراموش نکرده اند و روحانیان همواره باید تاثیرگذاری خود را در جامعه حفظ کنند.
حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی همچنین به موضوع مطالبه گری در جامعه اشاره کرد و افزود: این موضوع با حفظ همه موازین و پرهیز از التهاب آفرینی باید تقویت شود.
به گفته وی؛ مطالبات مردم از مسئولان اجرایی کشور بجا و بحق بوده و بی توجهی به این مطالبه گری زمینه ساز سوء استفاده دشمنان می شود.
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم اخلاص، صبر، استقامت، تبعیت از ولایت فقیه، تشخیص حق از باطل را از ویژگی های بازر پرچمداران تبلیغ در جامعه برشمرد و گفت: فقط علما پرچمدار تبلیغ نبوده بلکه سایر اقشار درحوزه های قرآنی، مداحی، تشکل ها، هیات امنای اماکن مذهبی و شهدای مدافع حرم نیز در این زمینه فعالیت دارند.
در این همایش به مناسبت گرامی داشت یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و از فعالان عرضه تبلیغ در استان گلستان قدر دانی شد.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.