قربانعلی بذرافشان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف رفاه حال مسافران تابستانی، 88 کلاس درس تجهیز شده اند که در سه سطح ویژه، الف و ب از امکانات رفاهی برخوردار هستند.
وی با اشاره به آغاز طرح اسکان مسافران تابستانی، افزود: طرح اسکان مسافران تابستانی در گذشته ویژه فرهنگیان و خانواده آنها بود ولی با تعمیم این طرح به کارکنان دولت و دیگر مسافرین، زمینه استفاده از امکانات اقامتی آموزش و پرورش برای اقشار مختلف جامعه فراهم شده است.
وی گفت: مبالغ کمی در مقابل ارائه خدمات اسکان از مسافران اخذ می شود که پس از واریز به حساب وزارت آموزش و پرورش برای انجام تعمیرات و تامین حق الزحمه عوامل اجرایی این طرح هزینه می شود.
بذرافشان در ادامه عنوان کرد: 88 کلاس مشخص شده در هفت مدرسه و یک سوئیت در نقاط مختلف شهرستان جانمایی شده است تا در دسترسی مسافران تابستانی به این مکان ها تسهیل شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر از 27 خردادماه سال جاری آغاز و تا 15 شهریور نیز ادامه دارد و افراد می توانند به صورت حضوری یا رزرو از طریق تلفن 01735728803 نسبت به استفاده از این طرح اقدام نمایند.
شهرستان 95 هزارنفری آزادشهر با حدود 16000 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.